Deletedmom_88 Haftaya pazartesi için doktorum gün verdi. 38+6 gibi sezaryen olan ya da olacak var mı? Kendi kendine doğmaya karar vermez umarım bebiş o zamana kadar :')
Sibsibella Deletedmom_88 38+6 da sezeryan günüm verilmişti yatisim yapıldı ama o gün sancım da geldi zaten o gün dogacakmis oğluşum 😂
Gizem3514 Deletedmom_88 38+6 olduk bugün yatışımız yapıldı normal denenip olmazsa sezeryan olucakmış 🥹 değişik duygular içindeyim
Karbeyaz_ Deletedmom_88 kendi isteğinle mi oluyorsun canım bende 38 +5 te olucam inş bende ondan korkuyorum kendi kendine gelirse ne yaparım diye 🤲🫠
Deletedmom_88 Sibsibella ya aslında bir problem yoksa gittiği yere kadar beklemeleri de mantıklı aslında doktorların da. sadece öyle saçma bir gerginlik oldu bende sancım falan da olmamasına rağmen :D
Deletedmom_88 Karbeyaz_ hayırrr, kalp doktorum önermedi normal doğumu onun için 🥺 size de şimdiden kolaylıklar diliyorum 🙏🏻🙏🏻
Karbeyaz_ Deletedmom_88 38+5 ye haftaya çarşamba 🙏çıkınca burdan yazabilir misin nasıl geçtiğini umarım kolayca biter geçer bebeğini alırsın kucağına 🤲🤲🤲🤲
Berivankndmr Benimde gelişim geriliğinden dolayı yarın sezaryen yapacaklarını söylediler çok korkuyorum bebeği de yoğun bakıma atarız dediler 😞
Karbeyaz_ Berivankndmr inşallah bebeğinde sende sağlıklı bir şekilde çıkarsınız bol bol dua et canım hamilelerin duaları kabul olur derler korkma dua et 🙏🤲🤲
Fatmaykanat Berivankndmr hiç üzülme canım, şükür ki tedavisi mümkün olan bir durum. Orada daha güvende olacak, zor evet ama asla üzülme rabbim daha beterinden korusun inşallah 🙏🏻 sağlıkla kucağına alacağın gün müjde gibi olsun inşallah 💐
Deletedmom_88 Berivankndmr sağlıkla gelsin hemen toparlar o da inşallah evinize mutlu mutlu dönersiniz 🥺 rabbim kolaylaştırsın ikiniz için de inşallah
ela1906 Berivankndmr neden yogunbakima giriyo bebek kilosu falanmi iyi degil 37 de dogum yapip hic kuveze bile alinmayan bebekler var
Srnbnymn Deletedmom_88 ben de 38+5 için randevu aldım. Bakalım dayanacak mı bebiş bekliyoruz heyecanla 😄