birmeleginannesi_ evet canım bir kızım var.masallah çok zekidir kendisii💛korkma zeka geriligi gibi etkilerinin olması için hiç ilaç kullanmaman sürekli yüksek değerlerde seyretmesi gerekir. Ufak yukselmelerde çok çok sıkıntı olmaz. İlacını düzenli kullan. Sürekli kontrol altında olursa sorun olmaz. Yükseliyorsa demekki ilacın yeterli degil. Dozu yukseltmekten de korkma yeterli değilse yeterli gelene kadar yukseltsinler. Emin ol bedenen de kendini iyi hissedeceksin.