birmeleginannesi_ Kbrbydk doktor 50 mg a yukseltti canım 25 i kaldırdı.. kullanım şekli iyi bu şekilde devam et dedi bakalım
BusraTi36 birmeleginannesi_ benim ilk gebeliğimde de oldu. Yani TSH çok yüksekti. Ama maşallah kızım çok zeki hiç korkmayin
birmeleginannesi_ BusraTi36 sağol canım Allah razı olsun doktor 25 i kaldırdı full 50 mg verdi bakalım 🥹