birmeleginannesi_ Yusufeymenimm şuan içim rahatladı biraz ben 4.6 görünce çok korktum 🥹 sürekli gerilik o bu yazınca söylenince
Yusufeymenimm birmeleginannesi_ rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin şuan 3. Gebeligim 4 den aşagıya düşmedi ama herşey yolunda 32 haftalığız 🌸
birmeleginannesi_ Nes7616 benimde bir aydır bu değerlerde gibi ilaç çünkü yükseltmiş resmen düşürmek yerine
Emos42 birmeleginannesi_ güzel düşünelim inşallah birşey olmaz bu ilaçla düzeltilebilir bir durum yarın ki doktor gereken dozu verir sorularınıza cevap alırsanız içiniz rahatlar
Tugcev birmeleginannesi_ benim uyku düzenim sıkıntılı biraz o yüzden aynı saatte içemiyorum ama bir saat ya da daha fazla bekliyorum kahvaltı için. İlk dört saatte vitamin dahil almıyorum. Etkisini kaybediyormuş başka ilaç kullanıyorsanız aklınızda olsun. Demir ilacını gece içiyorum mesela yada yemekten önce
birmeleginannesi_ Tugcev ben kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum zaten tiroid ilacını sabah 8 de kahvaltıyı 12 de yapıyorum 🤭
Yasminnnnn birmeleginannesi_ Bende normalde haftaici 75 haftasonu 100 kullanıyordum sonra TSH degerim 4.45 oldu doktor sürekli 100 kullan dedi bugün tekrar gittim kan verdim ama Urfa’ya memelekete geldiğim için burda gittim 3.35 civarı olmuştu doktor 125 e yuksellti korkma takibini yaparsin doktor ona göre dozunu ayarlıyor
birmeleginannesi_ Yasminnnnn yarınki doktor kaç dicek bakalım degerime gore mg az çünkü şuan.. memleketin Urfa mi bende Urfa’da yaşıyorum gurbetciyim tabi buralarda🥰 inşallah değerlerimiz hep normal olurda bebeğimize sıkıntı olmaz
birmeleginannesi_ Silan_Abdullah valla benim hep normal çıktığı için hiç onları araştırmadım ama onlarda tiroid ile alakalı yan kolları gibi galiba
Yasminnnnn birmeleginannesi_ Evet canım urfaliyim Mardin’de yasiyorum bende 🥰 inşallah canım kaç haftaliksin
Silan_Abdullah birmeleginannesi_ anladım teşekkür ederim riskli mi doktora gerek var mı gebelikte bu konuda yoksa
birmeleginannesi_ Silan_Abdullah tiroid genel olarak bakılması gereken bir hormon gebelikte hele ki.. kan ver güncel sonuçlarınla dahiliyeye git o seni yonlendirir canım
Ozlem1993 birmeleginannesi_ ben kullanıyorum 50 mg kahvaltıdan 30 dk önce alıyorum iyot damlası akşam üzeri yarın su bardağı danlatıp içiyorum İyot kullanıyormusnuz
birmeleginannesi_ Ozlem1993 yok canım iyotlu tuz kullanmıştım genel olarak yemeklerde ama iyotun kendksini denemedim doktorum iyot kullan dedi ama anlamadım ben tuzdan falan bahsediyor sandım o nasıl oluyof ki iyot damlası
Ozlem1993 birmeleginannesi_ canm onu alabiliyorsun takviye o hergün 1 damla işe yarıyor zaten artık tüm sağlıkocaklarıda veriyor bana sormuştu endokrinde yazıldığı için kullanıyorum onuda bi sor sen zararo yok zaten
mkz birmeleginannesi_ benim hashimato tiroidi olarak var değerim hep yüksekti gebelikte daha da yükseldi 50den 100e hafta sonu da 150ye çıkardı endokrin doktoru. bana korkmamam gerektiğini düşük olsaydı bebeğe zararı olacağını söyledi. bi tık içim rahatladı ama haftaya kan vericem umarım düzelmiştir
Eko93 birmeleginannesi_ benm düşmüştü ilaç ile ben 6gun 75 mg, 1gun 100 mg kullanıyordum. Sonra 4 e geri fırladı 100 mg 6 gün, 75 mg 1 gün dedi. Yükselttik dozu. Düştü. Her ay kan veriyorum takip ediyoruz
birmeleginannesi_ Eko93 bende her ay veriyorum 3 du 4 oldu şimdi 4.6 oldu düşmüyor doz yukseldikce daha çok yukseliyo anlamadım ama doz yukseltmesi çok azdi doktorun i yuzden doktorumu degistirdim bende yarın başka doktora gidicem bakalım o ne kadar vericek