Nazli00 bende kendiliğinden olur diye çok bekledim. 2 kimyasal gebelik 1 dış gebeliğim var. Dış gebelikten 2 sene sonra başladım tedaviye. Devlet direk tüp bebek yapmıyor bazı durumlarda 2 aşılama şartı koyuyor evraklar tahliller derken istiyorsan çok geciktirmemek daha iyi tabiki. İstanbul Süleymaniye kadın doğum Hastanesi’nde yaptırdım şuan 11 haftalık olduk 💜