Nazli00 Bezmialem vakıf hastanesinin tüp bebek kısmının iyi olduğunu duymuştum. İstersen oradan da bir fiyat al. İkinizde de bir sorun olmadığını söylediyse tüp bebek raporu için iki aşılama yapılmasını isterler. Boşu boşuna özel hastanelere para vermeye gerek yok bence. Kuzenimin eşi Acıbadem de baş hemşire eğer özele gitmeyi düşünüyorsanız Acıbadem de Bülent tıraş a gidebilirsiniz. En azından daha tecrübeli ve deneme yanılma yapmayacak bir doktorla süreci ilerletirsiniz