Beyuza hayır dondurulmuyor, en azından benim tedavi gördüğüm merkezde. tedavi gördüğüm sırada 2. hatta 3. ye tekrar gelen hastalar vardı hiçbirinin dondurulmamış. bir hasta özelde dondurduğu embriyosunu transfer ettirdi ona da danıştım, dondurabilmek için özelde tedavi gördüğünü şimdi dondurulan embriyoların transfer işlemini devlette deneyeceğini söyledi, tabi hakkı kadar. yanlış bilgilendirme değil, bildiğim bilgilendirmeyi yapıyorum. varsa net bir şekilde şu hastahane donduruyor dediğiniz bir yer bilgi verin insanlar faydalansın.