Nazli00 bende tüp annesiyim, şuan da 29 . haftaya giriş yaptım 🤓 ben istanbul eğitim araştırma (zeytinburnu tüp bebek merkezi) hastanesinde oldum tedavimi canım. sakin, işlerin hızlı ilerlediği bir döneme denk geldim o konuda bir tık şanslıydım. tavsiye ederim, çok memnunum doktorlarımdan.