Hamilelikte kilo alımı konusuna sadece rakam olarak bakamayız bence.
Benim boyum 173, 53 kilo ile hamile kaldım, şu an 26 haftalık olduk 63-64 kiloyum. Bakıldığında çok almışım ve daha da alacağım ama çok zayıftım öncesinde, günde bir paket sigara içiyordum, gün boyu kahve içerdim, aralıklı oruç yapar gibi beslenirdim.
Hamilelikle birlikte bütün hayatım, yediklerim, alışkanlıklarım değişti tahmin edersiniz ki 😌
Evet bu dönemi fazla şımarmadan geçirmek en sağlıklısı ama kafayı tartıdaki rakamlara takmak da mental sağlığımıza iyi gelmiyor.
Diyeceğim o ki, kilodur alınır verilir ve önemli olan tartıdaki rakam değil, bireysel sağlık durumumuzdur. Bizim ve bebeklerimizin sağlığını etkileyecek boyutta bir durum yoksa, bu güzel günlerimizin tadını çıkaralım. 🥰