Nes_rin kusma bulantı olmayınca hızlı ilerleyebilir ve ayrıca gebelik şekeri denen de bir gerçek var ne yazık ki bayram öncesi tam bir hafta yattım hastanede insülin başlandı yediklerime de dikkat ediyorum ayrı ama insülin kullanmadan öncede dikkat ettiğim halde deli gibi hızla ödemle kilo alıyordum ve insülin sonrası aynı şekilde beslenmeme rağmen 1,5 kilo verdim büyük ihtimalle böyle de olabilir bazen de sizin gibi oluyor her gebelik aynı ilerlemiyor ne yazıkki bende neredeyse 12 /13 falandı yani aldığım kilo o haftalarda