Baby___00 inşallah yada evde dengeli tabak hazırlayabilirsiniz kendiniz 3 ana 3 ara öğün şeklinde azar azar ve sık bı şekilde örn ,sabah 1 domates, 1 salatalık,10.ad zeytin ,peynir,1 ad yumurta bazen domates yumurta ve biberle menemene çevirip 5 kaşık tabagima aliyorum yanina 1 salatalık ve yeşillik ekliyorum bazen peynir yemeyip 2 adet ceviz yiyorum bazen zeytin yemeyip avakado ekliyorum bazen yulaf yapıyorum. Ara öğünlerde mutlaka 1 ara öğünde meyve ekliyorum yanına kefir ,süt ,yoğurt o şekilde öğlen ne yaptıysam yemek olarak yada yemegim yoksa salata yapıp yeşil mercimek ekliyorum yada nohut yanına 1 dilim buğday ekmeği , 1 bardak ayranla , akşam yemekte ne varsa örn tavuk varsa sebzeli falan 6 kaşık yanına 1 kase çorba ve salata ekliyorum 2 dilim buğday ekmeği ile işlenmiş vidalı paketler yemiyorum ben şekerden dolayı sen kendinde evde dengeleyebilirsin ❣️inşallah hiçbir sıkıntı olmadan geçer bu günler içinizi ferah tutun ❤️