Krmm09 bende de polikistik var eşimin sperm sayısı çok iyi bir kere aşılama yaptırdım tutmadı tekrar farklı doktor ve şehirde tedaviye başladım 5-6 ay oldu rahim filmi çektirdim iki tüplerim açık çıktı iğne kullandım hap kullandım daha bir gelişme yok çarşamba günü ovitrella iğnesi oldum progesetan kullanıyorum hakkımızda hayırlısı olsun