Heidi7 YesimAykut çok sevindim sağ Salim kucağınıza almak nasip olsun inşallah hayırlı bir evlat olsun ♥️
Bbk88 Krmm09 🤲 Allah sana ve isteyen herkese tez vakitte nasip etsin ben de 2 aşılama sonrasi tupe geçeceğim ⚘️ tüp bebekte şans yüksek .sorununuz neydi acaba sizin
Bbk88 Krmm09 anladım canım yasin varsa tüp bebeğe gec benim de sağ kapalı pko var tek tarafta Hafif yaşım 31 2 asjlama sonrasi tupe geckcem ben de bugün de asjlama tedavüle başlıyorum
Bbk88 Krmm09 senin çok gencmis yasin olur canını sıkma hiç amh in yani yumyrta rezervin iyiyse ama uzun yıllar olmazsa tüp bebek dene derim :(