Demtserkan Emel5805 iyi 7 yıl hep narkotik de çalışmış eşiniz bölümü iyi değişmemiş tayin olunca,,, narkotik nasil gece gündüz çalışma faln, benim eşim yunus polis
Gebess95 Emel5805 Ermenistana yakın köyler için pis diyorlar ama ben bir pisligini görmedim doğunun incisi hem uygun kiralar ve herşey yemyeşil bir şehir çok güzel bence arkadaşlıklar dostluklar konum olarak Van Ağrı Kars yakın heryeri gezmistik çok özlüyorum Iğdır daki günlerimi öneririm o yüzden
Demtserkan Emel5805 ne bilim polis eşleri burdaki arkdaslar görüştüğüm hiv memnun deiller zor biraz dik konuşma cok
Emel5805 Demtserkan ya birde bize şark cikti hemen ya evlendim oraya gittim 8ay kaldık orda sonra doğu ya geldik eşim aslında çok takılmaz öyle şeylere arkdas ortamı iyi olsun yeter iş konusunu pek takmaz öyle 😊beni takar daha çok 😂
Aytlkya Emel5805 vanın insanları bana da hiç güven vermedi bizde hakkarideyiz tayin açıklanmasını bekliyoruz van biraz sıkıntılı hele seçimden sonra 🤦♀️🤦♀️
Emel5805 Demtserkan Demtserkan yok aynı hep eşim şöyle söyleyim gıda mühendisi aslında ama alım olmayınca dedim yaş geçiyor 😂evlenecez para yok😂polis oldu ama.esim çok severek yapıyor işini birde okuduğu okulları puanı yüksek bitirmiş normalde cevikte başlatıyorlar yada asayiş eşim hiç çalışmadi.oralarda puanlar etkili oluyormus okullar falan emniyet askeriye değişik kurumlar ya
Demtserkan Emel5805 yaa tabikide bi iki kişi için trabzon kötü dememek lazım, her şehrin iyisi kötüsü oluyor, yada ne bilim çalışma acısından zor da oluyor, ama trabzon çok güzel çok gelişmiş şehir,, ülkemizin çok şükür her yeri güzel
Emel5805 Asker polis eşleri olduğumuz nasıl belli bu saatte ayaktayız 😂😂kocalar yok herhalde benimki ankrada kkursa gitti 😂
Emel5805 Aytlkya Sivaslılar her yerde 😂eşim aldı bu adresi heryere 58 yapıştırıyo 😂ama.ben onu Amasyalı yaptımm kizz😂 Samsuna kadar getirdim bak.sira Amasya’da tain yapcam.gitcem😂
Emel5805 Aytlkya kız mi erkekmi🥰 hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim bir avazda inşallah kucağına alirsin