Demtserkan Emel5805 eşiniz trabzon dan memnunmuydu , bi polis eşine deilde jandarma eşinden bunu gerçekten merak ediyorum:))
Emel5805 Demtserkan ama şöyle söyleyim Siirt askeriye için çok rahat çünkü askdaslarim vardı orda7yil kaldılar bitlis de keza öyle küçük yerler daha rahat büyük iller görev çok sosyallik olsada görevden vakit kalmıyor
Mii Emel5805 bende şuan vandayim eşim polis insanları kötü tam bir polis düşmanları gerçekten nerden düştük bilmiyorum ozelllikle seçimde yaptıklarını birde vana gelip görmek lazım
Emel5805 Mii Van evet duydum o şekilde olduğunu açıkçası gezmeye geldik oraya ama.ben hiç ısınamadim.benim.icin insanlok önemli Van güven vermedi bana Bitlis öyle değil biz çok sevdik Diyarbakır da öyle hiç güven vermiyor bana ama.skrsan çoğu büyük şehir ister ben eşimin rahatina bakarım
Emel5805 Demtserkan polis 😂ben insanlarını sevmedim açıkçası eşim rahattı ama oda sevmedi bı sevemedik orayı sürgün yeri kızzz 😂😂
Aytlkya Emel5805 vanın insanları bana da hiç güven vermedi bizde hakkarideyiz tayin açıklanmasını bekliyoruz van biraz sıkıntılı hele seçimden sonra 🤦♀️🤦♀️
Mii Emel5805 Bitlisi çok duymuştum bir insalar iyi diye ama eşim Diyarbakır’da gitti göreve Diyarbakır Van’dan daha kötü demişti evet gelişmiş bir şehir ama sonuçta yaşıyoruz ve inanın burda kimseyle iletişim kurmuyorum nadirde olsa iyi insan vardır mutlaka ama geneli kötü jandarma olsun polis olsun onları iyi görmüyorlar
Emel5805 Demtserkan siz yenimi gitceksiniz doğuya inşallah gönlünuze göre olur Siirt keşke yazsaydiniz bitlisde insanları açısından doğuya göre rahat ederdiniz
Demtserkan Emel5805 kesinlikle evet komşularımdan memnunum allah var ama zor biraz ya,, eşiniz peki burda ne bölüm de çalıştı belki ondan rahattır, benim eşim hic rahat olmadı keske gelmeseydim dedi valla hi
Gebess95 Iğdır varsa tayinleriniz de yazın kesinlikle çok rahat bir doğu geçirir eşleriniz polis olan da asker olan da benim eşim asker şimdi batidayiz gerçi batı sayılmaz o kaydırma birlik olduğu için sınır ötesinde ama Iğdır da çok rahattık
Emel5805 Demtserkan ya biz samimiyete önem veririz biz orda onu göremedik.icimiz ısınmadi inanın Bitlis insanı daha samimi daha iyi doğuda su terör belası olmasa insanlari çok iyi gercekten
Gebess95 Emel5805 Ermenistana yakın köyler için pis diyorlar ama ben bir pisligini görmedim doğunun incisi hem uygun kiralar ve herşey yemyeşil bir şehir çok güzel bence arkadaşlıklar dostluklar konum olarak Van Ağrı Kars yakın heryeri gezmistik çok özlüyorum Iğdır daki günlerimi öneririm o yüzden
Demtserkan Emel5805 ne bilim polis eşleri burdaki arkdaslar görüştüğüm hiv memnun deiller zor biraz dik konuşma cok