Aslisko çok tuhaf hissediyorum eşime sinir oluyorum anneme de tüm herkese sonra içim acıyor ağlama isteğim geliyor sonra ağlıyorum bu sefer kendime bebeğe üzülüyorum ne yapacağımı bilmez haldeyiz duygularım tamamen çökmüş durumda zaten öncesinde psikolojik destek alıyordum iyi değildim şimdi iki katı kötüyüm Allah yar ve yardımcımız olsun :((