Derennn700 normalde 12. 14. Günlerde test yapmayı öneriyorlar belli olmaz siz 8. Gün test yapmışsınız belki o günlere kadar pozitife döner Allahın izniyle 🤲🏻🤲🏻 moralinizi yüksek tutun 🌸 güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim ❤️ genelde benim gebeliklerin başlamadan bitiyor inşallah gene kimyasal gebelik yaşamam Buda öyle olursa 6. Kimyasal olucak🥺