feridelevent_08 İnşallah hamilesinizdir. Benimde geçen ay adetime 4 gün kala silik çıktı 2 testim koşa koşa kan verdim ama kanda negatif vardı. Demem o ki test çok sevinmeyin insan çok üzülüyor sonra ama ümitsizliğe de kapılmayın rabbim yüzünüze güler inşallah :)