Ebrar042 benim tekil gebelik. 45 ile 39 arası çıkıyor ama 1,5 ay önce kahverengi kanamam oldu. Hiç olmamıştı. Yerlesme kanamasi bile yaşamadım. Doktorum benden daha panik. O günden beri tedbiren gece yatarken 1 progestan kullanıyorum vajinal. 30dk fazla ayakta durmam yasak. Mümkün oldugunca yatmamı tembihledi ve asla sehir disina göndermiyor. Anlık bir sey servikal uzunlugun kisalmasi diyor. 28. Haftayi aşana kadar dikkat etmek zorundayiz dedi. Harika bir insan oldugu icin ne derse yapiyorum.