Ebrar042 18 mm di hastaneden taburcu ettiler doğuma kadar tutamayız diye dikişte gerek duymadılar bende kendi yaşadığım yere gittim 1 gün sonra özele gittim 9 mm e düşmüş bebek yerleşmeye başlamış açıklık vardı hemen serklaja aldılar 1 hafta oldu şuanlık iyiyim Allah’a şükür ins bı kaç hafta tutar da çocuğu sağlıklı bı şekilde alırım kucağıma