deletedmom01 Gamzegormus Besigi annemler alicak buyuyen beşik aldirmayi dusunuyorum ama kararsizim.Bebek arabasi cok pahali bisey dusunmuyorum nerden alirim tam bilmiyorum ☺puset almıycam port bebe ve bebek cantasini yengem hediye ediyor onu kullanicam kullanabilcegm zamana kadar ☺
Gamzegormus deletedmom01 bende ilk 3-4 ay için taşınabilir bebek yataklarından almayı düşünüyorum sonrası içinde 2-3 yaşına kadar kullanabilceği bi beşik alırım herhalde arabaya koymak içinde puset şart sanırım onuda almak zorundayım bebek arabasıda bi tane beğendim anexin 4.000 tl 😣 mümkün değil alamam
deletedmom01 Gamzegormus Biberon ve emziği wee baby alıcam biberon temizleme fırcasiyla beraber. sampuan setlerini islak mendil fln. Unı baby alicam ☺
deletedmom01 Gamzegormus besikte bende çok kararsizim nasil yapsak bilmiyorum ☺ Ve o fiyat cok pahali ben olsam o fiyatta almazdım acıkcasi asiri pahali seyler almak istemiyorum herseyi kararinda olsun istiyorum ☺
Gamzegormus deletedmom01 aynı şekilde sonuçta büyüdükçe ihtiyaçları çoğalacak kısa süre kullanacağım birşeye çok para vermekten yana değilim bende
deletedmom01 Gamzegormus bende öyle açıkçasi bide altın bileklik yaptirma karari aldık ismini yazdirip oyle bi dusuncem var ☺☺
Ayse92 Merhaba kizlar bende henüz hicbisey almadim doktor 16.haftada kiz dedi ama her ihtimale karşı biraz daha beklicem sizde uyumamissinz bende uyuyamiyorum gündüz de uyanamiyorum sizde de öyle mi😊🙈
deletedmom01 Ayse92 ben öksüruk sorunu yasiyorumda demin kalktim banyoya kosmak zorunda kaldim 😂😂 sinirim bozuldu uyuyamiyorum geceleri hic uykum olmuyor neden blmiyorum ,☺☺
Ayse92 deletedmom01 Rabbim kolaylastirsn ins tuvalet nobetleri izin vermiyor bende bide yatinca acikmaya basliyorrum😄🙈🙈
deletedmom01 Ayse92 ☺☺ Ya o tuvalet çok kotu helede bu sogukta ☺😂 suan kızımda biraz hareket ediyor ona daldım uykm hep kacti☺☺
deletedmom01 Ayse92 evet ilk ☺ Ben 17haftalara dogru hissetmeye basladm yavas yvas ama 19.haftadan sonra daha cok netlesti hamileligimn basinda ekşi ve tuzlu cok yedim nedense tatlidan midem bulandi simdi tatli olarak tukettigim tek sey dido cikolata ☺☺ kızım onda hareketleniyo ☺
deletedmom01 Ayse92 Ay degismesin 😂bende oyle cok korkuyorum ki son anda pipi olursa diye 😂😂 12.haftada kiz gbi dediler. 17haftada kiz dediler .18.haftada gene kiz dediler 😂😂 20haftada detayliya gircem bakalim☺☺
Ayse92 deletedmom01 bende aynen tatliya cok duskun biri olarak ilk zamanlar hic yiyemedim tuzlu eksi iyi geldi bulantilara neyseki uzun sürmedi şükür kisiden kisiye degisiyor hareketlenme demekki benim daha gobegim bile cikmadi o yuzden hamile moduna giremedim bile😄😄🙈
Ayse92 deletedmom01 ins bende aysonu kontrole gidicem bide bisey sorucam canim benim ikili test normal cikti doktor başka istemedi sanirim 3 lu test zamanimda gecti onumde detayli var onu isticek gibi bakalim 😊
deletedmom01 Ayse92 o gobek sorunu bendede var yaa hic cikmadi esim gidiyo seninle doktora gelmemis olsam inanmiycam.😂😂 48kiloyla hamile kaldim 17.haftamda 53,kilo olmustum ama ben hissediyom vucudumda yuzume aldim biraz sivilcem falan hep temizlendi😂😂😂
deletedmom01 Ayse92 2.li tesy benimde cok iyidi cok sukur ☺ 4lu yada 3,/lu istemediler yapmadim detayli yaptircam bnm gttgm ozelde 400tL ve burada baska ozel vr orada 255tL orada yptrcam kndi doktoruma goturcm,☺