deletedmom01 Ayse92 o gobek sorunu bendede var yaa hic cikmadi esim gidiyo seninle doktora gelmemis olsam inanmiycam.😂😂 48kiloyla hamile kaldim 17.haftamda 53,kilo olmustum ama ben hissediyom vucudumda yuzume aldim biraz sivilcem falan hep temizlendi😂😂😂
Ayse92 deletedmom01 sen zayifmissinda aslinda zayiflarda daha cabuk belli oluyor gibi ben biraz boylu yapiliyim ona yoruyorm ama sonradan birden sisicez sanirim🙈😄
deletedmom01 Ayse92 2.li tesy benimde cok iyidi cok sukur ☺ 4lu yada 3,/lu istemediler yapmadim detayli yaptircam bnm gttgm ozelde 400tL ve burada baska ozel vr orada 255tL orada yptrcam kndi doktoruma goturcm,☺
Ayse92 deletedmom01 evet canim iyi şükür detaylida heryer pahali ya bende doktor bakalim kacinci haftada isticek ona göre gidicem ins🙏❤
deletedmom01 Ayse92 normalde hic kilo alan biri degildim bu zilli kız şisircek beni😂😂 sadece asiri gogus buyumem var 😕 ona biraz takıldm . Onun disinda gobek yok ama son aylarda kücük dunya oluruz 😂😂 kendimi cok merak ediyorum☺☺☺
Selinnglc Ay ben bebek arabası oto kltuğuu puset biberon emzik ne varsa aldım dünyanın en güzel duyguları koyafetleri hiç soylemiyorum bile☺ Rabbim sağ salim kavuştursun evlatlarımıza inşallah.
deletedmom01 Ayse92 genelde 18 ve 24 hafta arasind oluyor haberin olsun canım ☺ Evet pahali ama yaptirmak lazim en azinda herseyi en basta bilmek ve ona gore hareket etmek en iyisi☺
Ayse92 deletedmom01 tabi muhakkak yaptircaz ins ayy o gogus buyume bendede asiri gobek yerine onlar büyüdü🙈saka gibi dahada buyurse doguma kadar😄🙈🙈
deletedmom01 Ayse92 😂😂 bazen kalbim daraliyor vallah tek istegim sütüm olsun bebegime yetsinde ☺onun disinds napalim büyucek goguste göbekte 😂😂
Ayse92 deletedmom01 ins canimm amin Rabbim hayırlısıyla kurtarmayi nasip etsin hepimize iyi geceler diliyorum sanada 😊🙏❤
Duygumm333 Gamzegormus valla ben e bebekten aldim canimcim..hem uygun hem kullanisli seçtim sahsen..marka takintim yok..fonksyonuna bakiyorum herseyin
Busra 21+2 haftaligim bizim yatak odasi haric herseyimiz tamam cok sukur biraz erken basladik ama ilk olunca bole oluyo heralde tutamadik kndimizi bide kendimi simdiden yorgun hissedyrum disariya cikinca saglamken hallettik allahin izniyle bundan sonrasi merakli bi bekleyis😊
Sara Ruyaa Bende melegimi topraga verdim bendede ikinci gebelik insallah hayirlisi olur berkede ucun bizimucunde