Ayten94 Lala4e4ka Ən yaxsşisi marqanizli sudu can,bir damci qat suya yuyun,çaliş ozunu de quru saxla,gundelik paket yox,marli istifade et...Cox pis şeydi o qaşinti,hele goyneme umumiyyetle dehsetdi😐
MerveHandeSyed Obsesifk hyr asla kullanılmıyor travazol ben doktoruma sordum yanlış bilgilendirmeyin yüze bile kullanamıyorsunuz travazolu benim yüzümde mantar oldu hamileyken vermedi doktor
Obsesifk MerveHandeSyed yüze kullanılmaz zaten vajina için kullanılır ben kullandım çevremdeki herkes kullanıyor ihtiyaç oldumu doktorada söyledim yüze tabii kullanılmaz
Ayten94 Bebis həə o krem de yaxşidi ancaq muveqqeti aparir,men goynemem olanda vurmuşdum onu,sonra tampon qoydurdum,keçdi hamisi
MerveHandeSyed Lala4e4ka cnm sen en güzeli doktora git Söylenen kremleri doktoruna sormadan asla kullanma
Sibelselim Lala4e4ka Marketlerde karbonat satılıyor. Küçük paketlerde onlardan bahsediyorum. ☺ o paketin yarisini 2.5 subardağı içme suyu ile karıştırırın her tuvaletten sonra veya gün de iki veya üç gün temizleyin iyi gelir inşallah.
kelebek77 Lala4e4ka Lala4e4ka bana ikiçeşit fitil krem verdi esimde kullansin diye 3 günde gecti benimku cok kötüydü sürekli süt kesigi gibi seyler geliodu 😐
Lala4e4ka Bebis mende qawinmadan uje kecib goyneyir olurem cox pis. Hekime getmiwdim wam yazdi bide deklosit maz onlarda xeyir elemedi ama
Bebis Lala4e4ka he menede hekim wam yazmiwdi komek olmadi,2ci gub gedim yene soruwacam gorum ne edimm
MerveHandeSyed Obsesifk genelde mantar için kullanılan bir ilaçtır kullanım yeri sadece vajina değildir yüze bile izin vermedi vajinaya nasıl kullanılsın demek istedim
Lala4e4ka Bebis mende wam eledim dayandi biraz sonra 2-3gunen sonra yene bawladi. Indi hekim bidene wam bide gel dedi al ele. Isteyirsen deyim senede belke komek olar men bugun aldirdim eliyecem
Lala4e4ka Bebis canim nece oldun? Mende hekim yazdigi wam birde gel cox gozel hecne qalmadi 1 gune uje ferq var.
Ozgl Bende sabah aynı başlıkla acacaktim okadar kötü uyandım ki doktorum suya 15 damla sirke damlat oyle temizle demişti onu yaptım daha iyi gibi ama başka önerisi olan varmı arkadaşlar çok telaş ettim
Lala4e4ka Ozgl ayni durumdayim canim bende((( ne yapdiysam gecmedi bi tek o sirkeyi denemdim. Akintin cok mu?
Ozgl Lala4e4ka akıntım çok ve koyu ve ben bulantidan kaynaklı suda icemiyorum idrar yollari da oyuzden enfeksiyinlu sen neler yaptın karbonatın mi denedim of ya okudukça geriliyorum idrar yolu enfeksiyonu erken doğuma kadar sebep olurmuş bebislerimizin sağlığı iyi olsun da ben kasinsamda birşey olmaz
Dilan33 Ozgl doktoruna görunmelisin. Bende yasadim aynisini ve doktorum cok kizdi bana olur olmaz gitmedim diye. dogumu tetikliyomus erken dogum yapma riski %80 oluyomus hemen gitmelisin vajinal fitil verecektir aksatmadan kullanmalisin bakterilerin bebegede zarari oluyomus. Bu kadar ciddi oldugunu bilmiyordum bende
Lala4e4ka Ozgl bende akinti cok degil ama cox fena yanma var. Amin aynen bende raziyim yeterki iyi olsun((( sende kac haftalik?
Ozgl Dilan33 aynen en kısa sürede gitcem doktora şimdi kendim evde yapabilecegimi yapım dedim zaten bı manurol vermişti enfeksiyon için onu icmistim kaşıntı hep soruyordu bende yok diye seviniyordum ama işte bugün zehir oldu belkide huylandim ondan mı acaba diyorum sakin ol ama annelik içgüdüsü bu galiba ona birşey olacak diye aklım çıkıyor
Dilan33 Ozgl korkma bende kanama bile oldu ama ilaci düzenli kullaninca geciyo. 30. Haftamda oldu heran dogurabilirsin dedi ama şukur 37. Haftamdayim bi sorun yok simdi
A1907 Lala4e4ka canım günlük ped kullanımı gebelik olmadıgı durumlarda bile kişide tahrişe yol acabiliyor. Bende gebelikten once olmustu agdacım soylemişti bırakmamı ve anında bıraktım düzeldi. Seninde ondandır büyük ihtimal. Bir de hamilelikte bu haftalarda akıntılar ypgun oluyor. Sık sık camasır değiştirmek güç oldugundan günlük pede ihtiyac duymussundur ama onu hemen bırak ve mümkün oldugunca camasırını değiştir temiz ve kuru tut. Peceteylede destekleyebilirsin pedden daha iyi. Birde travazol kremin hamilelik de kullandıgını biliyorum. Cok rahatlatıcı bi krem aynı gün geciriyor. Bende zaman zaman kasıntı yasadıgımda hemen sürüyorum. Ama senin kac gundur ne zmndır var ilerlediyse doktora danısmadan tabiki olmaz. İstersen once bi ara görüş sonrasında ona gore uygula. Eger ileri dereceyse baska bir yöntem uygular belki. Geçmiş olsun
Lala4e4ka A1907 canim gunluk pedi kullanmiyorum artik kac haftadir. Utulu ic camawiri degiwiyorum yinede faydasi yok. Doktorla konuwtuk fitil bide jel yazdi onu yapcam olmazsa icerden temizlemek gerekiyo dedi ama korkuyorum icerden temizlemeden