Lala4e4ka A1907 canim gunluk pedi kullanmiyorum artik kac haftadir. Utulu ic camawiri degiwiyorum yinede faydasi yok. Doktorla konuwtuk fitil bide jel yazdi onu yapcam olmazsa icerden temizlemek gerekiyo dedi ama korkuyorum icerden temizlemeden
A1907 Lala4e4ka oyy canım o zmn ilerlemiş birazcık senin. Yine de korkutma kendini. Böyle durumlarda öyle bişey olur olmaz doktora danısmak gerek. Seninde ini en kısa süre de hafifler ve gecer 🙇🙇
MerveHandeSyed Obsesifk genelde mantar için kullanılan bir ilaçtır kullanım yeri sadece vajina değildir yüze bile izin vermedi vajinaya nasıl kullanılsın demek istedim
Obsesifk MerveHandeSyed tabii en mantıklısı doktora sorup kullanmak o kadar canıma tak etmiştiki direk sürmüştüm
Gfrnszgn Brcntyfr elma sirkesi 1 günde olan birşey mi arkadaşım elma sirkesi yap diyorsun kızın durumu acil elma sirkesini yaparsın karanlıkta 20 gün ağzını açmadan karıştırmadan bekletirsin 21.gün açıp karıştırır kullanırsın😉 21gün kaşıntı için bekleyemez sonuçta
Brcntyfr Gfrnszgn mualifler cikti ortaya ben normal elma sirkesi kullandim gecti ama daha saglikli olur diye onu soyledim sonucta gebe bilgi paylastim kendine kalmis birsey. Yapabilirsen kendin yap dedim zaten illa kendin yap demedim. Kardesimde 3 ay cekti onun cani yokmuydu onun acil degilmiydi. Elma sirkesini buldu ve kurtuldu.
murgan Lala4e4ka hamilelikte vajinal akıntımız çok oldugu için kaşıntı çok oluyor bendede olmuşdu dr git reçete yazar krem hemen geçiriyor
Gfrnszgn Brcntyfr komik misin 🙂 ben sana niye söyledin ya da kardeşinin canı Yok diye bir cümle mi kullandım elma sirkesi akşam kur sabah kullan der gibi kendin yap dedin diye açıklamasını yaptım kız acil çözüm istiyor diye sabah sabah güldürdün beni canım sağol
Brcntyfr Gfrnszgn kendin yap demedim yapabiliyosan yap dedim tersler gibi konusmak yerine arkadasim onu yapmassi uzun surer deyip iyi niyetini belli edebilirdin kusura bakma. Komik olan sensin ne yazdigimi aldigim cevabida biliyorum 🙄
Lala4e4ka Bebis canim nece oldun? Mende hekim yazdigi wam birde gel cox gozel hecne qalmadi 1 gune uje ferq var.
Az_s Lala4e4ka salam) mende de axinti var. evvel daha da cox idi indi azalib azca ne qasinir ne bir sey ancag narahat olur adam. Sizde tam getdi axinti?
Az_s Lala4e4ka hee hekimde mene ele dedi normaldi. Namaz qiliram deye narahat oluram destnamaz alan kimi qacirdim namaza ki axmasin. Indi azca duzelib.
Bebis Lala4e4ka yox can axintim var hele, birazdan hekime gededecem, qawinti cox cuzi var, arada olur, hekimden soruwum gerek her qawintim olanda ne edim
Bebis Lala4e4ka can wukur her wey yaxwidi ,cinsiyetide oyrendim oglan olacaq insaAllah 19 iyun😀 Amma kesr istirem deye qabaqa atacaq mence doguw, axintida normaldi dedi,derman wam yazdi