Sewo 24fatma benim fazla bulantı olmadi.midem şişiyordu yemek istemedim diye zayifladim Yoksa kusmadim hic yemegi Arada bir sabah sarı su kustum
Azer efsanee_ başından beri iştahım çok iyi herşey yiyorum tiksinme yok ama doymuyorum gece 12 de sanki o kadar yemek yiyen ben değilim gibi karnım zil çalıyor kalkıp yiyorum valla bi kere açlıktan ağladım hatta 😂yazlıktaydık evde bişi yoktu 60 tüm şuan 67 olmuşum dr gittim bni 3 ay hiç tartmadı dedim kızdım nolck bnm sonum diye bnde bilmiyorum 🤷♀️
Afraninannesi Azer Yanlız değilsin bende 8 kilo aldım 16+4 hiç kafama takmıyorum yeter ki bebişler sağlıklı olsunlar kilo her türlü veriliyor benimde çok iştahım var bulantım sadece suya karşı vardı yemekleri masAllah löp löp götürüyordum hala daha gece 5 de kalkıp yemek yiyorum acıkırsam
Azer 24fatma evet çok bnde ondan korkuyorum en çok yemiyim yatıyorum zorla yatamıyorum o ayrı açlıktan sabah kadar bütün yemekler rüyamdA😂 normalde kalkmam 8 de kalkıp kahvaltı yapıyorum artık😂
24fatma Azer yaa ne güzel bende yemek yemeyi özlemiştim bulantilardan oturup agliyodum bende ictigin su bile saniyede cikiyodu. Kisiden kisiye degisiyo bu süreç annelik cok zormuş cidden sag salim kucagimiza alalimda kilolar verilir 😁
Mrym53 Behiyem0305 17+2 10 Haziran inşallah doğum karnım biraz çıktı fazla zayıf olduğum için dışarıdan belli olmuyor ama benim hiç göbeğim olmadığı için normalde bana kocaman geliyor cinsiyetini öğrenemedim hala 2 kere erkek 2 kere kız dediler en son 15.haftada kızdı 20 de öğrenirim heralde net bir şekilde bekliyorum
Azer efsanee_ benimde erkek bu arada canım bugün noldu hatta pastaneye girdim misafirliğe gidiyorduk eşimle pastaneciye dedim bi tane verin elimde yiyeyim eşim ters ters baktı arrık😂heryerde bi arsızlık sorma😂utanıyorum kendimden😂
efsanee_ Azer hahahaha oda iyiymiş 😂 bende canım ne istiyosa yiyorum ama sürekli degil. Daha yolun başındayız bence azcık dikkat etmek gerekiyo asıl kiloları alacağımız zamandayız
Azer 24fatma boşver üzülme hiç şuan zaten kanımızdan besleniyor çok almamak en güzeli doğru olan seninki yani 👏🏻Bnm ki hep boşa kilo ama bundan sonra depolarını doldur bebiş şuan senin depolarını boşalttı ya sen o yüzden vitaminli yemeğe bak canım
Afraninannesi Behiyem0305 erkek Bebiş gelicek kısmetse 16+4 olduk şükür karnım masAllah 5-6 aylık kadar var çok yiyenlerdenim iştahıma diyecek yok 🤣🤣
Azer Afraninannesi ohhh şifa olsun bebişe ah çok sevindim yanlız değilim cinsiyet ne sizin bide şeker falan baktım mı
Afraninannesi Azer cinsiyet erkek ilk oğlum da da şeker yüklemesi yaptırdım herşey normaldi,şu an 16+6 Dayız daha şeker yüklemesi için bir daha zaman var
Azer Sewo göbeğim çıktı çünkü bnde normalde hiç göbek yoktu şimdi bi elime geliyor uzaktan bakınca kazaktan bile çıkmış
24fatma Ezgiadgzldmr 2li tarama testini yaptirmistim canim temiz çıktığı için doktorum 3 lu tarama testine gerek yok dedi yaptirmadim
Emine82 Behiyem0305 15 haftalığız geçen hafta doktor %60 erkek dedi kordon değilse dedi bir ay sonra gel tekrar bakarız dedi ve karnım da henüz çıkmadı
Ceyk Bugün 16 haftalık olduk. Bizimde %60 erkekmiş. Sabah ve öğlen biraz göbeğim var akşamsa şişkinlikten kocaman oluyor😂