RumeysaAkd Nazdar72 bende 17+5 kızım olucak Allah’ın izniyle ağrı dediğiniz şiddetli mi çok belki onlar bebişin hareketleridir çünkü benim ilk gebeliğim ve çok net hissediyorum
Yagmurannee RumeysaAkd canım aynı haftalığız bende arada ağrı oluyor ama onlar bebek hareketleri mi emin değilim doktora sordum ama değil dedi ne zamn hissedeceğim bakalım 😇
kuzusunun_annesi 17+5 karnım kocaman oldu erkek bebeğim olacak Allahın izniyle.. Arada bir karnımin icinde gidiklanma oluyor ama tam olarak hissetme baslamadi
Dennizz 16+2 olduk bizde. Doktorum en son erkeğe benziyor dedi. Ama yinede alışveriş yaparken mavi almıyorum değişebilir diye 😁 ilk tahminler kıza benziyor demişti çünkü ☺️ Göbüşümde çıktı biraz ama bol giyince çok da belli değil.
Minosmi Havinzeydan 😂😂😂 bende o durumdayım haftamız aynı sabırsızlıkla bebeğimi hissetmeyi bekliyorum
Tuggba Behiyem0305 benim de 15+6 geçen ay gittiğimde erkeğe benziyor dedi doktor ama kesin bir şey söyleyemem dedi bu ay bakalım nolcak karnım da şişmeye başladı ama kabızlıktan mı gaz sorunumu tam anlayamıyorum onun da vermiş olduğu şişlik var çünkü 🙈
Yagmurannee 17 + 5 kızlar bende 62 ile kaldım şu an 64 üm ama iştah açılmaya başladı daha hiç bir şey hissetmiyorum karnımda benim de alt göbekte çizgim oluştu çok heyecanlı bazen korkuyorum hissetmeyince erkek çocuklar geç hissedilirmiş derler bakalım 😇😍😍😍
24fatma Ezgiadgzldmr 2li tarama testini yaptirmistim canim temiz çıktığı için doktorum 3 lu tarama testine gerek yok dedi yaptirmadim
RumeysaAkd Yagmurannee böyle kıpırtı seyirme gaz sancısı gibi birşey karında bazen altında sağında solunda inşallah sizde en kısa zamanda hissedersiniz 🥰 🤗
efsanee_ Sewo 2. 3 dakika sürekli olunca hıçkırıkmış bnde nette araştırdm 😁 ilk defa dün bu kadar çok hissettim. Bütün gece onun yüzünden uyuyamadım salak salak güldüm yatakta 😂😂
efsanee_ Azer hahahaha oda iyiymiş 😂 bende canım ne istiyosa yiyorum ama sürekli degil. Daha yolun başındayız bence azcık dikkat etmek gerekiyo asıl kiloları alacağımız zamandayız
tugbaozdemirkan41 15+5 günlügüz. 14. Haftamda doktorum %90 erkek ama bir sonraki kontrolde daha net bisey söyleyebilirim dedi. 5 gün sonra kontrolüm var. Bakalım ne diyecek 😊 karnım da bayağı belli olmaya başladi. Zaten cok da zayif sayilmazdim.daha hizli belli oldu.o yuzden 😊 insallah hepimiz sağlıkla kucagimiza aliriz 😍
Afraninannesi Azer cinsiyet erkek ilk oğlum da da şeker yüklemesi yaptırdım herşey normaldi,şu an 16+6 Dayız daha şeker yüklemesi için bir daha zaman var
Sabireeray Behiyem0305 15+3 benimde karnım çıktı 2 haftalık ilken öğrendik cinsiyetini erkek iki oğlum daha var 3.erkek yolda 🙂