efsanee_ başından beri iştahım çok iyi herşey yiyorum tiksinme yok ama doymuyorum gece 12 de sanki o kadar yemek yiyen ben değilim gibi karnım zil çalıyor kalkıp yiyorum valla bi kere açlıktan ağladım hatta 😂yazlıktaydık evde bişi yoktu 60 tüm şuan 67 olmuşum dr gittim bni 3 ay hiç tartmadı dedim kızdım nolck bnm sonum diye bnde bilmiyorum 🤷♀️