Behiyem0305 ben 18+1 haftalık hamileyim karnım yavaş yavaş belli olmaya başladı sadece şu an dışardan birinin anlaması zor çünkü kış olduğu için hep kalın ve bol şeyler giyiyorum rahat olmak için o yüzden hamile olduğumu bilmeyen kişilerin anlaması için dikkatli bakması gerekiyo ve maalesef hala cinsiyeti öğrenemedim yarın sabah kontrolümüz var bakalım inşAllah öğrenirim