Aynı haftada benim de kanamam olmuştu 3 gün hem iğne hemde fitil şeklinde reçete edildi bana. İlk iğnemde kanamam kesildi ama fitile devam ettim ben 1 kutu bitirdim günde 3 defa şeklinde. Şimdi 17 haftalık olduk çok iyiyiz çok şükür. 🙏🏼 seninde hemen geçer inşallah