Iremkoko Bella332 bi kaç gün devam ettim sonra kullanmadım kanamam durunca normal hayatıma devam ettim
Beyaz_kralice Kızlar 18+3 günlük hamileyim az miktarda kahverengi leke farkettim çamaşırımda normal mi sizce ne yapmalıyım ilk gebeliğim doktora gitmelimiyim progestan mı kullanayım
Asyaaygunkaraman Bella332 ben progestan 100 kullanıyorum fitil.seklinde kullanıyorum 7+4olduk doktor bitene kadar kullan dedi sonra başka kutu verirmi.bilmiyorum