Bella332 benim ilk 3 ayım düşük tehdidiyle geçti ve 3 ay boyunca progestan kullandım ağızdan yutarak kuşlandım ilacı günde iki kere sabah akşam çok şükür tuttu çocuğu içilmesi daha iyi diye biliyorum kullanan kaç kişiyi tanıdıysam hep ağızdan yutarak kullandı, kullanıyor kanaman hala sürüyorsa iğnesi var iğnesini de yapıyorlar