Reina benim elimde olan birşey yok sanirim doktor derse bu sorun doğumda sıkıntı derse yapamazsın derse mecbur olarak sezaryen olcam galiba doktoruma bağlı bende normal istiyorum. Apandisit ameliyatı oldum benden 1 ay öncede yengem olmuştu beyin ameliyatı geçirmedin kiz kalk artık demiştim 1 ay gördüm ne olduğunu🤣🤣🤣🤣