dogurangaplumba 😂😂 yazık adam şaşırmış gerçekten bazı insanlar çok abartıyor çalışanlara ben çok hak veriyorum
Devlette şikayet meselesi olsa dahi özeldeki kadar çekinme olmuyor heleki kadroluysa çok daha rahat davranıyorlar sözleşmeli olanlar biraz daha çekiniyorlar