Nihal1907 😞 kullanmayın Dalinin içeriği temiz değil, yetişkinlere için bile zararlı. Kokusu v.s. yılların aliskanligi çoğumuz beğeniyoruz ama kansorojen maddeler içeriyor, bebekelere hiç uygun degil. Hele ki deterjanı, içindekiler kısmına bir göz atıp araştırırsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız.