Mrverh Hanus kesinlikle dalan roxy ve kimyasal yok instgramda mühendisinoğlu die bi sayfa var orda bebekler için olan bi çok marka şampuan pişik kremi yağ bez ıslak mendil gibi bi çok şeyin içeriğini araştırıp bilgilendiyor bende ona göre aldım
Gzmocl Neslisss bende yikayip 600 devirle sıktırdim hala kokusu ustunde duruyo dolabini acinca bile.mis gbi kokuyor
Polo Hanus istanbulda yaşıyorum. File die bi market var. İnterntte green clean ürünlerine iki katı derken, bu file market hem uygun hemde green cleanın tüm ürünleri var.
Gzmocl Hanus granüllüyü almissin canim onu sullandirarak koy ve tekrar durulama yap. Ben yumusatici aldim ama ilk yikamada kullanmama gerek kalmadi yumusacikti sert birakmadi. Tabi ben dalan roxy kullandim sen istersen biraz yumusatici kullan granullu ya
FatmaOrhan Hanus bende zeytinyağlısını aldım ama daha kullanmadım durunun da vardı onu kullandım çok güzel
1850 Hanus bende carrefour dan green clean baby aldım uygun da fıyatı. Sıvı deterjan hemde kalıntı kaldı derdide yok gayette guzel yıkadı
Hanus 1850 Toz olunca camasırlarda kalıntı kalacak sıkıntısı oluyor evet, bu markaya bende bir bakayım🙏🏼
FatmaOrhan Hanus tabiki ☺️ Ama en iyisi hacı Şakir bence ama çok pahalı .. duru yu da çok beğendim bu arada onu da tercih edebilirsiniz bu roxy fln var o hiç güzel değil ağır bir deterjan kokusu alıyorsunuz çamaşırda
Burcinkmslgl Hanus Uni baby sıvı deterjan aldım ben memnunum toz deterjan kalıntı bırakıyor ve renk solduruyor diye çevremden duydum hep o yüzden tercih etmedim canım
Hanus Burcinkmslgl Uni baby’de çok kullanılıyor bi dalan’ı duydum bir de uni baby’i. Bende ikisinden birini alcam bakalım bi karar vereyim de 😍
hullabaloo Hanus Dalan zeytinyağli kesinlikle. Katki maddesi hic yok. Ve kokusu yikanip utulenince cok az kaliyor. Sonradan ucup gidiyor, koku onemli bi konu. Unibaby almayin, zararli kimyasal cok icinde. Ya Dalan ya da Green Clean oneririm.
Bsrerkk Hanus ben ikisinden de aldım indirimdeydi roxy nin kokusu daha güzeldi o yüzden onunla yıkadım sadece bir kez bebeğimin doğmasını bekliyorum devamı ondan sonra inşallah 🙏 38 haftalık oldum 😊
saka36 Hanus dalan zeytinyağlı kullandım ben bebişimin kıyafetleri için. Ekstra yumuşatıcı vs kullanmadım çamaşırlar daha şimdiden miss gibi kokuyor ve yumuşacık. Ayrıca makinada erimesinde hiçbir sıkıntı olmadı, kalıntı kalmadı. Çok beğendiğim kullanmaya devam edeceğim 😊