saka36 Hanus ben toz şeklinde koydum sulandırmadan hiç artık kalmadı özellikle dikkat ettim. Görümcem kullanıyor kızı 6 yaşında yıllardır bir sorun yaşamamış
Deletedmom128 Hanus Zeytinyağlı olanını aldım. Çamaşırları yıkadım kokusuz zaten. Beyazlar ve diğer çamaşırları ayrı ayrı yıkadım. Evde ölçek vardı onu kullandım. Mis gibi oldu. Gayet iyi durulandı. 30 derecede 1 saatlik programda.
Gizem34 Pamugumgeliyor güzel yani öneriyorsunuz roxy bendemi kullansam Canım bilmiyorum hiç tecrübem yok
Pamugumgeliyor Gizem34 valla ben bayildim beyaz sabunlu olanina, bebegin dolabini aciyorum misss gibi kokuyo yumusacik herseyi
FatmaOrhan Hanus tabiki ☺️ Ama en iyisi hacı Şakir bence ama çok pahalı .. duru yu da çok beğendim bu arada onu da tercih edebilirsiniz bu roxy fln var o hiç güzel değil ağır bir deterjan kokusu alıyorsunuz çamaşırda
FatmaOrhan Dalan roxiden bahşediyor iyi hiç önermiyorum sabun gibi gelmiyor bana ahır kokusu var ve kalıyor emin olun uygun diye onu tercih ediyorlar ama hiç güzel değil
Hanus FatmaOrhan Evet diğer deterjanlara göre daha uygun Dalan roxy. Ama bilemiyorum herkeste çok memnun, sanırım kullanmadan anlayamıycam
Ozlemsvr Htctsbk bende kullanmadım ama mühendisin oğlu diye bir sayfa var sağlıksız bir deterjan değil. Kullananların çoğu çok memnun..
Gizem34 Hanus benim ilk gebelik ya hiç fikrim yok ☺️Daha doğmadı ama burdan aldığım bilgilerle yavaş yavaş öğreniyorum tşkr