Damla92 ayne öyle bak bide benim başıma.gelene ilk dogumunda gram sorunum olmadı bunda nstde düzenli 3 sancı cikri yüksek sonra hemşire ağrın varmı deid yoo dedim hadi gidiyoruz dedi birkaç saat sonra asansörün önüne geldik ameliyathaneye gitmek için asansör gelirken belime ağrı giriş sanırım o sanciydo eşime gülerek belim agriuo desim 🤣 sonra indik hemşirelerle sohbet ettik doktorum geldi doğuma başladık sonra gecenki doğumumda da aynı adamdı sanırım yanimageldi doğurdunmu giz dedi🤣🤣 ay varya bayılıyorum bizim ameliyathame ekibine doktoruma bidaga hamile olsam şöyle bi 7 -10 sene sonra bebelerin bi büyüsün kendini kurtarsın sonra nasipse yine aynı doktorumu isterim canı gönülden yine kıyarım paraya♥️😘