Fata2014 ilk sezaryenimde bende kötü olmustum dikislerim enfeksiyon kapmisti herkes ikinci gün ayaktayken ben bı turlu toparlayamadim ama bendede suç vardı ben yürumedim çok fazla acının üzerine gitmedim yattım sürekli. İkincide daha tecrübeliydim artık ve beni bekleyen birde kızım vardı geride. Doğumdan sonra beni görmeye geldi yavrum daha 4 yaşındaydı kardeşini ve beni görmek için yola çıkmışlardı ben hemşirelere beni yurutun dedim zaten yürüme zamanımda gelmişti canımı disime taktim kızım beni böyle görmemeli diye dua ederek bir kalktim kalkış o kalkış daha yatmadım 🤣🤣 servisteki hemşireler bile nazara gelcen kız bı otur artık diyorlardı kızım gelene kadar katı resmen on tur attım. Sonra kızım geldi sarıldım öptüm canım anacığım yanımda refakatci kalmıştı yorgunluktan öyle bir yatmıştı ki yarışı refakatçi koltuğunda yarisi yerde öyle görünce bı huzunlendim uyandırıp düzgünce yatmasını istedim üzerini orttum sonra kızımın uykusu geldi kendi yatağıma kızımı yatırdım oğlum zaten odamızda kendi yerinde yatıyordu bende sandalyede oturdum öyle onları izledim kahve falan içtim 🤣 kızımın tuvaleti geldi hatta hafifçe kızımı kaldırdım tuvalete oturttum ben bile kendime sasirmistim nasıl bu kadar hızlı toplandim diye. Emin ol sende öyle olacaksın. Anne oldukça güçleniyor kadın 🥰. Dua edelim birbirimize her birimizin su Güzel günler hürmetine çiçek gibiii doğumları olsun kolaylıkla sağlıkla hayırla inşallahhhh 🤲🤲🤲🌸