melike81_ insanlar nedense acılarını da mutluluklarını da uçlarda abartarak yaşamayı veya anlatmayı çok seviyor. Türlü türlü psikolojide insan var şu platformda inan ki abartılacak korkulacak hiç bişey yok canım kulağını kapa kötü hikayelere lütfen çünkü mutlaka kötü yazanda olacak malesef ☺️. Zaten acı esiginin yüksek olması senin için bingo olmuş durumda beyninde de çok güzel gecicek bebeğime kavusucam düşüncelerine odaklan miss gibi bir doğum diliyorum sana pozitifinde pozitifi sağlıklı huzurlu bir doğum olsun inşallahhh 🌸🌸🌸🫶🏻