RuzgarAlininAnnesi Hanife_ eşyalarını aldın mı canım tatlı telaşlar rabbim sağlık,uzun ömürler versin 😇
RuzgarAlininAnnesi Mel53 gündüzleri çok uyuyor geceleri kıpır kıpır özellikle sabitledik kendimize sabah 5 dedi mi anne kalk der gibi vuruyor Doğunca uykularımıza güle güle diyeceğiz 😄🥰
Hasreterel Cantanem44 bence normal bence ben aralıkta doktora gıtım karnım aynı pozısyondaydı bebek bıyere toplanmıstı doktor ulturasyondan baktı bısey demedı
RuzgarAlininAnnesi Cantanem44 evet oluyor canım hatta öyle bi toplanıyor ki şişip kalıyor çok sert oluyor bazen de resmen bir balık gibi süzülüyor içimde 😇
RuzgarAlininAnnesi 031965 evet bu sene çok erkek var , sağlıkla dünyaya gelsin inşallah prenses canım 😇😘
RuzgarAlininAnnesi Cantanem44 bazen sürpriz yapıp erkenden geliyorlar ama inşallah sağlıkla tam zamanında gelirler rabbim ömürler sağlıklar versin evlatlarımıza 😇
Light345 RuzgarAlininAnnesi evet canım ya biran önce zaman geçse de gelse bebişlerimiz 😘 başlarda zaman çabuk gectide şimdi geçmek bilmiyor 😇
Hanife_ RuzgarAlininAnnesi herşeyini aldım canım yıkanıp ütülenmesi kaldı odasını hazırladık bez ıslak mendil kendim icin pijama takımları kaldı onlar içinde izne ayrılmayı bekliyorum
melisers RuzgarAlininAnnesi Bende 2-5i arasi sezeryan ile kavusacagim kizima 😊 Ama benim hissettigim 29 Mart neden bilmiyorum hep oyle geliyor 🙈 Bu aralar hareketleri fazlalasti, guclendi hissediyorum disardan bile belli oluyor artik. Harika bir duygu ❣ Gunlerimiz azaliyor git gide. Biz oda takiminin gelmesini bekliyoruz. Eksigimiz pek kalmadi artik 😊
RuzgarAlininAnnesi melisers benimki de dışardan kendini belli ediyor artık çok başka bir duygu , umarım sağ Salim sağlıkla alırsın kucağına canım rabbim bizim ve evlatlarımızın yardımcısı olsun , anne yüreği hissediyorsundur 😍
RuzgarAlininAnnesi Light345 evet kuzum geçmek bilmiyor zaman hayallerini kurmaya başladığımız da daha çok çabuk geçsin istiyor insan onlar sağlıklı olsun da biz anneler sabır ederiz 😍