RuzgarAlininAnnesi iskenderkunefe Göbüşler sıkıntı yapıyor mu kızlar eşyaları ne yaptın aldın mı canım 😇
RuzgarAlininAnnesi Sena_1997 benim de ilk kuzum onca sene kendimize alışveriş yaptık başkalarına hediyeler aldık ama evlatlarımıza alışveriş yaparken çok başka oluyor o an mağazayı alıp gidesi geliyor insanın 😄😍
Hasreterel RuzgarAlininAnnesi aynen canım insallah ilk oglumda oldugu gibi hemen dogumum olur ilk oglumda doktora gittim 6santım acılmıstım sabahın saat 6sıydı saat 9da dogumum oldu hic fazla sancı cekmedı dogumhanede fazla durmadım insallah bu dogumumda boyle gecer
RuzgarAlininAnnesi Hasreterel sezaryen mı oldun canım normal mi , umarım rabbimden dilerim ki bi avazda dünyaya gelir minik 😇
RuzgarAlininAnnesi Bezelyeninannesi oğluşum sürpriz yapmazsa senin ufaklık bizimkinden 8 gün önce geliyor sağlıkla al kucağına canım benim 😇😍
Hasreterel RuzgarAlininAnnesi amin canım normal dogum oldu hic anlamadım dogum sancısı oldunu bile hic 9aya kadar yalancı sancımda olmadı ıcın bılmıyodum sancının nasıl bısey oldunu cok sukur cok guzel gectı dogumum
RuzgarAlininAnnesi Hasreterel yaaa çok güzel çok sevindim bende normal Doğum istiyorum başından beri , çok şükür herhangi ağrı kasılma birşey yaşamıyoruz umarım bende senin gibi şanslı olurum kuzum da o duyguyu yaşarım
Hasreterel RuzgarAlininAnnesi amin 🙏🏻 canım allah isteyen herkeze insallah yasatır o guzel duyguyu ya bide benim doguma yakın bı uyku bastı benı ebe geldı benı kontrol etmeye dogum ıcın acılmam tamamlanmısmı dıye bn uyumusum hemsire beni kaldırdı kalk dogum baslamıs dogumhaneye gec dedı 😄cok acayıp tı oglumda ılk tecrubesızlıyımdı bıde
RuzgarAlininAnnesi Hasreterel kıyamam yaaa 😄 unutulmaz bi anı ama ne güzel , inşallah canım benim rabbim herkese yaşatsın bu güzel duyguları 🥰
RuzgarAlininAnnesi Mel53 gündüzleri çok uyuyor geceleri kıpır kıpır özellikle sabitledik kendimize sabah 5 dedi mi anne kalk der gibi vuruyor Doğunca uykularımıza güle güle diyeceğiz 😄🥰
RuzgarAlininAnnesi 031965 evet bu sene çok erkek var , sağlıkla dünyaya gelsin inşallah prenses canım 😇😘
Cantanem44 18 Nisanda bizden olsun oğluşum olacak ikinci gebeliğim kızımda 38. Haftada olmuştum bakalım oğluşum ne zaman gelmek isteyecek☺️
RuzgarAlininAnnesi Cantanem44 bazen sürpriz yapıp erkenden geliyorlar ama inşallah sağlıkla tam zamanında gelirler rabbim ömürler sağlıklar versin evlatlarımıza 😇
Cantanem44 Kızlar kasılmalarınız daha doğrusu bebişlerinizinn bir yerde toplandığı top gibi olduğu oluyor mu?
RuzgarAlininAnnesi Cantanem44 evet oluyor canım hatta öyle bi toplanıyor ki şişip kalıyor çok sert oluyor bazen de resmen bir balık gibi süzülüyor içimde 😇