Silan_Abdullah ilaç kullanıyorum canım sabah aç karnına 0.25 ile başladım şu an 38 hafta oldum 0.75 içiyorum levotiron mutlaka ilacı düzenli kullan dedi başka birşey demedi dahiliyeye gidiyorum her ay kan veriyorum ona göre doz arttırıyor şimdi de doğumdan sonra birakicam 1 ay sonra kan vericem tekrar gecmediyse ilaca devam geçtiyse kullanmayacagim