Bişey diyim mi 😂😂 başlık cok güzel ilk gebeligimde 30 dan fazla kilo aldım yedikçe yedim 38+0 da 4 kilo oğlan bebiş doğurdum 😂😂 iri bebekti erken alındı. İki hafta öndeydi gelişimi hep. Şimdi de ikinciye hamileyim bugün yine 38+0 kızım olacak geçen hafta 3300 olmuştu normal için bekliyorum bunu 😂 ve sadece 10 kilo aldım şaşırıyorum oglanda 30 dan fazla alıp kızda nasıl böyle kaldı 😂