Betul_ela0 İlk kızım da 50 ile hamile kaldım 95 ile doğuma girdim 2. 55 ile kaldım 75-80 arası doğuma girdim oda erken doğum oldu 34. Haftada yoksa daha alırdım kesin şimdi 9. Haftadayım +4 oldum şimdiden 57 ile başladım 61 kilo olmuşum 🥴🤦♀️
Gkygz Betul_ela0 vücudunuz çok deforme oldu mu yoksa normale dönüyor mu? Yanlış anlamayın ben de eski halime dönebilecek miyim onu merak ettiğim için soruyorum.
tazeanneeee_ 64 kiloyla hamile kaldım 34. haftamda 80 kiloyla acil sezeyana alındım yani toplamda 34. haftama kadar 16 kilo aldım. Doğum yapalım 6 gün oldu ve 13 kilosu gitti bile. Çok korkuyordum nasıl gidecek bu kilolar diye. Ama cidden gidiyormuş
Ry12 Sağlıkla gelsinler 😇 gelirken içimizden yağlarımızı,ödemlerimizi, selülitlerimizi de alsınlar 🤲🏻
Zeze03 Silan_Abdullah ilaç kullanıyorum canım sabah aç karnına 0.25 ile başladım şu an 38 hafta oldum 0.75 içiyorum levotiron mutlaka ilacı düzenli kullan dedi başka birşey demedi dahiliyeye gidiyorum her ay kan veriyorum ona göre doz arttırıyor şimdi de doğumdan sonra birakicam 1 ay sonra kan vericem tekrar gecmediyse ilaca devam geçtiyse kullanmayacagim
Ksniak Zeze03 bende de hashimato tiroidi çıktı çok üzüldüm. Ben de aynı ilacı kullanıyorum 50mg ile başladım. Haftaya kan vereceğim ona göre dozuna bakacağız. Kaç kilo aldınız toplam ?
Ozlem1993 Zeze03 doğumdan sonra 1 ay yeterli bir süre olmayabilir genelde 3-4 aylık bi süre giriyor normale girmesi için benmde cıktı 2 gebelikte şuan 33+5 50mg kullanıyorum iyot damlası ile
EdaninBebegi Ry12 37 haftalık olduk, 17 kilo 😫 galiba orta düzeyde kilo almışım ama yine gözüme çok geliyor
Ayselluyaar Ry12 inan hiç bir fikrim yok canım ben aksine iştahı çok açık bir insanım çok kilo alırım diyordum ama tam aksi oldu 🙈😄
selim10 Azra8Engin 😂 Bayrağı kaptırmıyoruz kimseye bu gidişle 🙈 Sende zayıf hamile kalmıştın yanılmıyorsam
Azra8Engin selim10 46yla hamile kaldım 66 kiloyum😁(3-4 gün önceydi, artık tartıya küstüm tartılmıyorum bereketi kaçmasın diye 😁😁) sen kaçtın kaç oldun?
Zeze03 Ksniak ilk defa duydum o ne oluyor canım ben 38 haftalık oldum 10 kilo aldım sadece bu gebeligimde ilk gebeliğim 6 yıl önceydi oğlum var onda o kadar çok aldım ki kızım olacak şimdi hiç almadım üstelik onda tiroid vs hiç birşey yoktu bu gebeligimde cikti
Simgeeee Ry12 13 haftalık benimde. 7 kilo verdim. Aldım demeyi o kadar çok isterdim ki. Kıymetini bilin gercekten 🥺
[silindi] Ry12 ben 27 haftalıkken 10 kilo almıştım.baktım çok alıyorum dikkat ettim.şimdi 31im.hsla 10 kilo aldım.ama bence hamile kalmadan önceki kilo da önemli ya.ben 61le hamile kaldım.boyum da kısa😂 hiç hoş durmuyor ama sağlıklı olsun yeter veririz