sorybaby yani bu riske atılmaz ki biri içer saplıklı doğum yapar biri içer bebeğinde sorun oluşur garantisi yok. Oksijen değil zehir çekiyorsunuz içinize. Tabiki içiniz rahat değildir siz de bebeğinize bunu yaşatmak istemiyorsunuzdur anlıyorum. Ne kadar zor bir bağımlılık ki insanın çocuğunun bile önüne geçiyor Allah yardımcınız olsun inşallah bırakabilirsiniz