Moonfaced sorybaby benimde hiç mide bulantım olmadı sigaradan da 12 yada 13. Haftalarda tiksinmiştim inşallah tiksinirsiniz
[silindi] sorybaby merhaba nesrin hanım ben de sigara içen bir anne adayıyım düne kadar bir paket içiyordum dün gece öğrenip bıraktım:) ama bugün canım çok çekiyor ve tiksinme vs yok, merak ettim size tiksinme geldi mi?
Hatcsezgin sorybaby Bende çok zorlandım en başlarda ağlıyordum sürekli sonra bir yazı okudum yenidoğan bebeğinizin suratına sigara üfler miydiniz diye hep o geldi gözümün önüne ağlaya zırlaya bıraktım 3 hafta sonra unuttum. İnşallah işinizi kolaylaştırsın çünkü bu bağımlılık işte mücadelesi zor.
Gmz09 sorybaby bende kullanıyorum maalesef bırakamadım.İlk etapta doktorum bıraksan iyi olur tabi ama karar senin dedi.Denedim de 4 gün boyunca ama olmadı.O yüzden içmeye devam ediyorum.Keşke bırakabilmiş olsaydım ama dirayetsizim sanırım.Doktorum genetik olarak bir bozukluğa yol açmaz ama ileride sigara içmeye meyilli olur senden dolayı dedi.Tabiki de içim rahat oh ne güzel içiyorum demiyorum ama eskisi kadar da çok içmiyorum.Günde 5 tane içiyorsam eğer bunun bütün nikotini bebeğe geçmiyormuş.Linçleme tayfası gelir ama çocuğun annesi sizsiniz boşverin.
Ayse_nur_kayma13 sorybaby bende günde 1 paket içiyordum. Hamile kaldığımda da kullandım ta ki 3 gün öncesine kadar. Birden bıraktım. Çok zorlanıyorum ama sabrediyorum. Gerçekten tamamen bırakmak çok zor önce dedim günde 4 5 tane içeyim öyle bırakırım ama bırakılmıyor öyle. Ki ben sigara için ağlamış bir insanım. Çok şükür 3 gündür hiç içmedim ve dayanıyorum.
sorybaby [silindi] keşke tiksinme gelseydi.. bıraktım ama her dakika her an aklımda canım çok fazla istiyor sıkıyorum kendimi ama kullanmiycam inşallah bana da tiksinti gelir 🙏
Nesli46 sorybaby ilk gebeliğimde doğuma 2 ay kalaya kadar içmiştim sonra durduk yere bırakmıştım son aylarda yatmaktan aklıma gelmiyordu sigara doğumdan sonra tekrar başlamıştım şimdi 2. Gebelik 24 lü haftalarda kontrolde ac yani karın çevresi geriden gelmeye başlamıştı doktor sigaramı kullanıyorsun dedi evet dedim ondan kaynaklı o zaman sigara bebeğe giden kordondaki damarları tıkıyor acilen bırak dedi o gün bugündür sigara içmiyorum çok şükür 35 haftayım
Bbbbbbssss Nihal1907 bir de hamilelik boyunca hiç parol içmedim dayandım diyen tayfa var. Doktorun onayladığı şeyleri onlar yasaklıyor
Ars2223 sorybaby sorybaby Ben içmiyorum Öğrendiğimde bırakmıştım İçmek istiyordum ama sonra zaten bulantı kusma derken şu an sigara kokusuna asla tahammülüm yok 17. haftadayım Bir yanımda içtiği an kusuyorum ablam iki gebeliğin inde de içmişti Azaltarak sorun yaşamadı Ama kesin konuşmak istemiyorum herkesin hamileliği farklıdır
madameux sorybaby bebegime bir sey olmadi diye bir sonuc var mi sizce? 5 yil sonra cocugun astım olmayacagini, gelisme geriligi gostermecegini, kanser olmayacagini, nörolojik problemler yasamayacagini nereden bileceksiniz? Tek sorun sapasaglam dogurmak mi?
sorybaby madameux tek sorun sizin yargilayici cümleleriniz. Önce üslubunuzu düzeltin bence ben zaten bıraktım sigarayı ve astım hastasıyım bu annemin veya babamın sigara içmesinden kaynaklı değil genetik bir hastalık ve bence de hiçbir hastalik sigaraya baglanmamali kendim içmiyorum bıraktım ilk çocuğumda da bırakmıştım zaten ama sormak istedim bu neden bu kadar zorunuza gitti anlamadım daha nazikçe yaklaşabilirdiniz. Teşekkürler.
madameux sorybaby üslubumda hicbir sey yok ama sizin karşınızdaki canliyi dusunmeyerek bagimliliginiza devam etmenizde cok ciddi sorun var
Aysegulmutlu97 Zuleyha_18 prof doktorum öyle söylemişti sanırım nikotini kanda temizliyor belli miktara kadar
Mitan sorybaby Rabbim öncelikle saglık sıhhat versin fakat 2evladımda içtim bır sorun olusmadı şuan 3e hamıleyım içiyorum ama bu demek degıl kı bısey olmaz tabı ıcılmese daha ıyı ama rabbım onları herşeyden korusun fakat yemek ıstiyorum sigarayı
sorybaby madameux üslübunuzda sorun olduğu gibi okuduğunuzu anlamakta da zorluk çekiyorsunuz 😂😂 bıraktım demek ne demek madameuxxxxxx😂😂😂😂😂