sorybaby Hamileyken emin ol sigara içen hamilelerin hepsi bu baskıya maruz kalıyor maalesef ben ilk gebeliğimde eşimle çok tartışınca hatta yüz yüze bile konuşamayacak kadar birbirimizi kırınca ona uzunca bir mesaj yazmıştım işte ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum azaltmak için lütfen beni üzme daha fazla, ben strese girdikçe bebeğimiz de üzülüyor gibi gibi eşim söylenmeyi bırakmıştı mesela tabii bende dikkat etmeye başladım o süreçte. Baskı azaldıkça daha çok motivasyon bulup azaltabiliyorsun bunu da anlatabilirsin istersen eşine.