stronglove mer ben bunu doktoruma sordum bende genelde sağda daha rahat ediyorum sola yat dememizin tek sebebi rahat nefes alışverişin için dedi sen sağ tarafta rahat hissediyorsan sağa yat sırt üstü çok uzun süreli yatmamaya çalış sadece ne tarafa yattigin çokta farketmiyor dedi
mer stronglove anladim bende sola yatiyorum dedim harika dedi doktorum ama sag diye bisey demedi sormadmda bidakine sorccam allah izin veirirse.
mrshavva mer ben solak olduğum için sol tarafıma yatamıyordum hep sağ tarafa doğru yatıyordum doktorcumda sıkıntı yok diyince bol bol yattım gerçi son haftalar iki tarafa da yatamıyorsun ya neyse 🙄
Berilikom mer benimde sağ tarafta nefes darlığı oluyo ama genelde kendimi uyandığımda ya sırt üstü yada sağ tarafta buluyorum engel olamıyosun yani şükür sıkıntı yok 32 deyiz allaha emanet hepsi 🙏
mer Berilikom aynen allaha emanet cok sukur . Bende hep sol sag sirt ustu cok yatmadim . Sag tarafda olunca donuyorum sola
mer Nursen21 arada sag kacamagim oluyor sirt ustu yatmiyorum zaten solda yatiyorum hep sonra sag tarafa yatiyorum arada geri sola geciyor m hemen
Nursen21 mer hepimiz öyleyiz galiba 🥰 Bende biraz döneyim diyorum 5-10 dk sonra vicdan yapıp dönüyorum sonra birdaha falan derken artık nasıl uyursam 🤰🏻
mer Yalinn8 sirt ustu yatamiyorum zaten sol tarafa yatiyorum sonra sag tarafa gidiyorum sonra hemen sol tarafa donuyorum oyle uyuyorum zaten gece hep tuvalete kalkiyorum falan . Oyle yastik koyup sol tarafa yatirum arada sag snra sol oyle cok sag gitmiyrm ama
Yalinn8 mer iste takilma ona hele ki uyurken hiic kasma, yat sag sol😉 saga yatmanda bi sakinca yok, gunduz sola yat ara ara oksijen, besin, kan akisi daha guclu oldgu icin o da
mer Muhammedamine Hmm anladm bende sol sonra uyku esnasinda sag snra hemen gene sol tuvalate kalkiyorum dedigim gbi oyle bacagima yastik koyup doktorum harika dedi
Ozlemsvr mer valla bende sağa yatıyorum. Sola yatıyorum ama bir bakmışım ama sağımdayım.. Sağda rahat ediyorum ☺
mer Yalinn8 gecede sol ama yastik koyuyorum bacagimin araya doktor super dedi harika dedi iste . Arada sag kacamak oluyor ama geri donuyorum sola oyle.
Sehnaz____ mer ben doktoruma sordum güldü. Sağ sol fark etmez dedi hatta ilk haftalarda karın üstü bile yatabilirsin demişti ztn ların üstü uyumak ilerleyen haftalarda tekniken mümkün değil 😆🙃
Betyy mer cnm illa sol tarafa yatacaksın diye bisey yok. Yüz üstü ve sırt üstü yatmamaya çalıs. Sağ yada sol fark etmez. Kendini zorlama nasıl rahatsan. Özel durumun olup doktor illa sola yat demediyse tabi.
mer Betyy vallaha sola yatiyorum dedim yastik koyum harika dedi sag yatma demedi . Yani oyle bisey demedi ama sag donunce sola donuykrum uyku seyiyle donuyorum geri hemen soluma yastik koyuyorum bacagimin araya gunduzde 1 2 saat sol gene uyuyoruz .
Yalinn8 mer ben de bacak arasi dahil 5 yastikla yatiyorum yine de cok rahat diil. Iste kafanin bu konuda rahat olmadigini anladigim icin diyorum zaten, rahat ol ve nasil sola yatiyorsan saga da yat, sorun yok, bölme uykunu😉