Mevaninannesiii mer kan akışı olmuyomuş canm sola yatmak gerekliymiş🤷🏻♀️ Ben de yüzüstü yatmaya alışkınım. Zorla uyuyorm🤦🏻♀️
alcang mer ben bazen sırt üstü bile yatıyorum sağa dönmekten sola dönmekten belim ağrıyo artık dayanamıyorum sırt üstü yatıyorum tabi kısa bi süre
Turna mer Sag tarafa yatarsan damarlarda baskı oluyormus ve agrı kramp varis daha fazla oluyormus ve kalbe olan kan akışını azaltiyir Gece uyurken sırt ustu ve sag tarafa yatıyor olsanız bıle gunduz en azından dınlenırken fılan sol tarafınıza yatın dedı doktorum.bebege daha fazla kan pompalanıyormus ilk aylarda daha sıkntıymis ama yinede yatiyoruz bi sekilde sagda uyaniyorum 😁 Ben de yuzustu yatanlardandım ama sımdı saga sola yatmaktan yanlarım agrıyo
busrakorayeymen mer 35.haftadayim hep sag tarafimda daha rahatim hicte bi sorun yok cok sukur. Takilmayin boyle seylere ya nasil rahat ediyorsanz oyle davranin.
Elizveannesi Mevaninannesiii o sırt üstü yatmakla alakalı. Mesela bu haftadan sonra benim için önerilmiyor sırt üstü yatmak. 16.haftwya giriyoruz.. Sadece kısa süreli sıkıntı yaşatmazmış..
mer Mevaninannesiii ben hep sola yatiyorum uyku esnasinda saga donuyorum geri duzeliyor tabi sag tarafda ne kadar kaliyorum blmiyrm uyku esnasinda
mer alcang bende sag donuyorum solada ywtmakdan bacagm uyusuyor tutuluyor her yerm ama kisa turuyoruk herhalde uyudugim icin blmyorum
mer Turna sag tarafada yatiyomsun ? Bende solda yatiyorum bacagimin arasina yastik koyuyorum uyuyorum sag tarafada ister istemez donuyorum napiyim
Betyy Turna benimde aynı cnm kemiklerim ağrıyor :) doğumdan sonra tek hayalim yüz üstü deliksiz bi uyku çekmek ☺️😍😍 Allah bebişlerimize sağlık versin 🙌
mer busrakorayeymen yani aynen ben sol tarafa yatiyorum hep heryerim agrisada ozellile bacaklarim kalcam uyussada yatiyorum yastik koyup uyuyorum sol tarafimda sag tarafimada arada uyku seyiyle donuyorum napiyim. Geri hemen sol tarafima donuyorum
Sedalii busrakorayeymen aynen bende soluma yattığımda daha çok ağrım oluyo hep sağ tarafıma yatıyorumm 😊
Melike658 mer doktorum ne tarafa rahat yatıyorsan o tarafa yat dedi son zamanlarım kaldı istediğim tarafa yattım her hangi bir sorun olmadı canım
esractn Bende sağ tarafa yatmak daha iyi, kalp sol tarafta , sol tarafa yatınca baskı olur kalbe iyi olmaz diye duymuştum hep o şekilde yatmaya sag tarafa özen gosteriyodum yanlış yapiyomusum demekki 😀🤦🏻♀️
mrshavva Ben doktoruma sormuştum herkes sağ tarafına yatma diyor diye bir sakıncası mı var diye oda bir sakıncası yok nasıl rahat yatıyorsan öyle yat demişti yüz üstü hariç tabi 6. aydan sonra 😒 o yüzden etrafını çok dinleme bence doktorunla konuş direk ☺️
Nursen21 mer eğer bir sıkıntılı durum yoksa korkacak birşey yok abartılacak birşey yok Mümkün olduğunca sola yatmaya çalış ama yaramıyorsan da korka bende arada sağ - sol - düz yatıyorum
mer Nursen21 arada sag kacamagim oluyor sirt ustu yatmiyorum zaten solda yatiyorum hep sonra sag tarafa yatiyorum arada geri sola geciyor m hemen
Yalinn8 mer tabii yatabilirsin, sadece sola yatmak, kan akisi acisindan daha saglikli oluyor, saga yatilmaz die bise yok, rahat rahat yat lutfen. Sirt ustu yatma😉
mer Yalinn8 sirt ustu yatamiyorum zaten sol tarafa yatiyorum sonra sag tarafa gidiyorum sonra hemen sol tarafa donuyorum oyle uyuyorum zaten gece hep tuvalete kalkiyorum falan . Oyle yastik koyup sol tarafa yatirum arada sag snra sol oyle cok sag gitmiyrm ama
Muhammedamine mer bir insan 9 ay boyunca sadece sol tarafında uyuyabilirmi mümkün değil . Dönüşümlü yatıyorum tabiki sağ sol şu bazende arkama bikaçtane yastık koyup oturur vaziyette yatıyorum hatta son günlerim genlde bu şekilde geçiyor
mer Muhammedamine Hmm anladm bende sol sonra uyku esnasinda sag snra hemen gene sol tuvalate kalkiyorum dedigim gbi oyle bacagima yastik koyup doktorum harika dedi
Adensu mer sag veya sol farletmez sirt üstü uyumak kan akışını engelleiyor ama ben gece uyandigimda hep sirt üstü uyaniyorum bu ara sırt agrilarindan dolayi ama normali sag veya sol tarafa yatmaktir
Turna mer tabiki sagada yatıyorum canım mümkün değil hep solda uyumak gece ağrılar giriyo zaten kalçadan bacaktan mahvediyor bazen uyanıyorum sırt ustuyum ne kadar dikkat etsekte işte sağ sol idare edecez 😁
Zeynepmeyra mer canım sola yatmak için önemli zaman dilimine girmişsin biraz daha özen göstermeye çalış. Doktorum bana, sağa yatinca bebeğin kalp atışının zayifladugini söyledi. Ayrıca benim böbreğimde de büyüme başladı Bebek sağ tarafa baskı yapınca iç organlar daha çok sıkışırmış. Elbette hiç kipirdamadan sola yatilmiyor ben de sağa dönüyorum zaman zaman ama kendimi bildiğimde tekrar sola dönüyorum bu geçici bi süreç doğumdan sonra istediğin yöne yatarsin ☺