Safie2020 ben kendim çok rahat ettiğim için hiç değiştirmedim 2 takım götürdüm 1 i temizdi bebişe 3 takım götürdüm hepsini giydirdim ama biz pazar gittik cuma döndük eve 1-2 gün sancı da çektim ya normal olması için omdam sonra 48 saat gözlem altında kaldık 1 gün de ayrıyetten bebeğin kilosu düştü o yüzden kaldık döndük